Padró d'habitants

El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi i constitueix una prova de la seva residència.

Volant d'empadronament actual

Qui el pot demanar

Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi.

Canals de tramitació

Per internet: Aquí podeu fer la vostra sol·licitud online per al tramit del padró.
Cal tenir en compte que per poder fer aquest tràmit online cal estar en disposició de l’IDCATmòbil o dni/targeta electrònica.

(Nota: el volant demanat per internet es lliurarà per mitjans electrònics si així s’ha indicat per la persona interessada. En cas contrari s’haurà de recollir per la persona sol·licitant a les dependències municipals)


Presencialment: Per fer els tramits de forma presencial cal demanar Cita prèvia. Ho podeu fer trucant a l'Ajuntament de Roda de Ter al telèfon 93 850 00 75. O emplenant la sol·licitud de tramitació presencial.

 

Preu

Gratuït de forma online.
1 € de forma presencial.

Documentació a aportar

Cal adjuntar o DNI o passaport o Targeta de residència o documentació equivalent de la persona interessada.

Termini de resolució

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 15-09-2021 08:23