Servei de comunicació a través de WhatsApp
La ciutadania disposa d'un servei gratuït d'informació de servei públic a través de l'aplicació de missatgeria instantània WhatsApp. L'Ajuntament garanteix a través d'aquest canal l'enviament de notificacions sobre actualitat municipal, comunicats urgents o incidències, entre d'altres informacions.
L'adhesió al servei és voluntària i gratuïta. Per accedir-hi, la persona interessada ha d'afegir als seus contactes el número 667 57 79 68 amb el nom Comunicació Ajuntament i enviar, a través de WhatsApp, un missatge amb la paraula "ALTA". L'Ajuntament respondrà aleshores amb un missatge i un enllaç sobre la política de privacitat i tractament de dades personals que la persona usuària haurà de contestar donant el seu consentiment amb a paraula "SI".
A partir d'aquí i en qualsevol moment ciutadans i ciutadanes podran accedir al servei, i donar-se de baixa del mateix en el moment en què ho desitgin.
El número funciona de manera únicament unidireccional, no es tracta d'un grup d'interacció entre els seus membres ni tampoc d'un canal de diàleg amb l'Ajuntament, i no s'atendran consultes personalitzades ni es respondran missatges. Per a aquest propòsit la ciutadania disposa d'altres vies per comunicar-se amb l'administració com les diferents modalitats de presencial a les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) i telefònic (93 850 0075). També a través de la web de l'Ajuntament: