Des de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roda de Ter s'està treballant en l’organització de la 13ª Fira de Pont a Pont que enguany es celebrarà el diumenge 17 de desembre.
L’organització de la fira depèn de la participació dels paradistes i a partir d’ara ja es pot trobar el full de sol·licitud i les bases de participació de la fira al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.
Les sol·licituds s’hauran de formalitzar per escrit, mitjançant el model imprès que facilita l’organització de la fira, i presentar-lo a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Roda de Ter, Plaça Major, 4, 08510 Roda de Ter. O bé telemàticament (obligatori per entitats, empreses i altres administracions) adjuntant l’imprès i tota la documentació a una instància genèrica a l’apartat de tràmits en línia de www.rodadeter.cat.
El termini de presentació finalitza el dia 30 de novembre de 2023.