L'Ajuntament de Roda de Ter informa que, amb motiu de la revetlla de Sant Joan, les oficines municipals modifiquen el seu horari habitual: s'amplia l'horari matinal de 9 h a 15 h ininterrompudament i a la tarda les oficines romandran tancades.
La ciutadania podrà continuar fent tràmits i gestions de manera telemàtica a través de la seu electrònica municipal, disponible les 24 hores del dia.
Moltes gràcies.