Convocatòria d'una plaça d'administratiu/va interí/na per als Serveis a la Ciutadania

Última revisió 26-03-2025 11:56
26/03/2025

L'Ajuntament de Roda de Ter ha aprovat les bases i la convocatòria per a la selecció d'una plaça d'administratiu/va, funcionari/ària interí/na, per donar suport als Serveis a la Ciutadania.

Detalls de la plaça:

Denominació: Administratiu/va de suport als Serveis a la Ciutadania

  • Tipus de personal: Funcionari interí
  • Grup de classificació: C1
  • Subescala: Administració general
  • Jornada: Completa (37,5 hores setmanals)
  • Durada: Interinitat fins a la convocatòria de la plaça
  • Retribució: Complement de destinació CD16 i complement específic mensual de 715,15 € bruts (10.015,14 € anuals)

Presentació de sol·licituds El termini per a la presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils, fins al 7 d'abril, a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB).

Per a més informació i per consultar les bases completes del procés selectiu, podeu accedir a l'enllaç següent: CLIQUEU AQUÍ.

Convocatòria d'una plaça d'administratiu/va interí/na per als Serveis a la Ciutadania
Convocatòria d'una plaça d'administratiu/va interí/na per als Serveis a la Ciutadania