L'Escola Intermunicipal de Música El Faristol celebra el seu 20+20 aniversari amb una jornada festiva oberta a tota la comunitat educativa, pensada per retrobar antics alumnes, professorat, persones col·laboradores, fundadors i totes aquelles persones que han format part de la història de l'escola al llarg dels seus 42 anys de trajectòria.
La celebració inclourà una exposició commemorativa, música en directe, un micro obert, un taller folk i un dinar popular, en una jornada concebuda per compartir records, posar en valor el projecte educatiu i celebrar el vincle creat entre l'escola i el territori.
L'activitat tindrà lloc al pati de l'escola i està oberta a tota la ciutadania.