L'Ajuntament de Roda de Ter prepara la 14a Fira de Pont a Pont

Última revisió 05-11-2024 13:56
05/11/2024

Des de la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Roda de Ter s'està treballant en l'organització de la catorzena edició de la Fira de Pont a Pont, que es durà a terme el diumenge 15 de desembre. Aquesta fira és una cita destacada abans de Nadal, amb la qual volem posar en valor el nostre patrimoni cultural i promoure l'activitat econòmica local. Voldríem comptar amb la col·laboració de tothom per fer-ne una difusió que permeti arribar a tota la comarca i atraure visitants per gaudir d’un dia ple d’activitats i parades al carrer.

Com ja sabeu, la fira depèn de la participació dels paradistes. Per participar-hi, trobareu les bases, el full de sol·licitud i la resta de documentació necessària al tauler d’anuncis de l’Ajuntament (cliqueu AQUÍ). Les sol·licituds s’han de formalitzar per escrit amb el model imprès proporcionat i presentar-les presencialment a l'Oficina d’Atenció Ciutadana (Plaça Major, 4, 08510 Roda de Ter) o telemàticament, utilitzant l’imprès adjunt en una instància genèrica a través de l’apartat de tràmits en línia al web de l'Ajuntament de Roda de Ter (obligatori per a entitats, empreses i altres administracions) (cliqueu AQUÍ).

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de novembre de 2024.

 

Per a més informació

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb la regidoria, a través de la tècnica de Promoció Econòmica:
Núria Alberch 
Mòbil 621 210 086
alberchvn@rodadeter.cat