L'Ajuntament crea un servei de suport i assessorament a les entitats per facilitar la tramitació de subvencions

Última revisió 04-06-2024 17:52
03/06/2024

L'Ajuntament de Roda de Ter posa en funcionament aquest dimarts 4 de juny un nou servei d'ajut a les entitats per facilitar-los la tramitació de les subvencions nominatives previstes en el pressupost municipal.

El servei serà prestat per una lletrada contractada per l'Ajuntament i oferirà atenció presencial als representants de les entitats els dimarts i dijous a la tarda a les oficines de Can Vinyets (plaça Major, 10). L'horari d'atenció serà els dimarts de 15 h a 19 h i els dijous de 16 h a 20 h. A més, s'ha habilitat una bústia de correu electrònic específica per consultes fora d'aquest horari d'atenció presencial: subvencions@rodadeter.net. El termini per a la sol·licitud de subvencions d'aquesta convocatòria acaba al 30 de juny.

El febrer, el consistori va aprovar el primer Pla Estratègic de Subvencions. Aquesta normativa, que ara és obligatòria per ajuntaments de les dimensions com Roda, és per als exercicis 2024 i 2025 i fixa les pautes que segueix l'administració en l'atorgament de subvencions. Per tal d'adaptar-se al nou mecanisme i per facilitar la gestió a les entitats, el consistori ha creat aquest servei específic i amb atenció personalitzada.

Més informació

Subvencions directes i nominatives previstes nominalment al pressupost de l'exercici 2024.

  • Com sol·licitar-la? Consulteu la informació: bases i convocatòria. (clica aquí)
  • El termini per a sol·licitar la subvenció finalitza al 30 de juny de 2024.