Convocatòries de personal per a l'Ajuntament de Roda de Ter

Última revisió 03-09-2024 12:53
03/09/2024

L'Ajuntament de Roda de Ter anuncia l'obertura d'un procés selectiu per a la creació de diverses borses de treball: vigilants municipals, tècnic jurídic (TAG), conserge i dinamitzador social (Pla d'ocupació). 

CONVOCATORIES AJUNTAMENT DE RODA DE TER - SETEMBRE 2024

Els anuncis de la convocatòria i les bases es poden consultar al BOPB i a l’e-tauler de la web de l’ajuntament.

 

BOPB

TERMINI

BORSA VIGILANTS MUNICIPALS

27/08/2024

10/09/2024

BORSA TECNIC JURIDIC (TAG)

03/09/2024

24/09/2024

BORSA CONSERGE

03/09/2024

24/09/2024

DINAMITZADOR SOCIAL (PLA OCUPACIÓ)

05/09/2024

20/09/2024

Presentació de sol·licituds:

El termini per a la presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB).  Les sol·licituds es poden presentar mitjançant les següents vies:

  • Presencialment: A l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Roda de Ter (Plaça Major 4, CP 08510), en horari d'oficina.
  • Seu Electrònica: A través del formulari d'instància genèrica disponible a la pàgina web de l'Ajuntament (AQUÍ).
  • Correu Administratiu: A través d'instància a presentar a l'oficina de correus adreçada a l'Ajuntament de Roda de Ter.

Per a més informació sobre les bases reguladores i els requisits de la convocatòria, es pot consultar el tauler d'anuncis de l'Ajuntament (AQUÍ)