Canvis en la senyalització d'aparcament del carrer de la Serra

Última revisió 05-02-2026 12:32
05/02/2026

Pròximament es duran a terme canvis en la senyalització d’estacionament del carrer de la Serra. Aquesta actuació té com a objectiu millorar la mobilitat, la seguretat viària i la convivència dels diferents usos del carrer, on conviuen habitatges i activitats econòmiques.

S'ha detectat que, en l’estat actual del carrer, l’estacionament no està prou delimitat i que, en alguns punts, es dificulta el pas i el gir dels vehicles, especialment dels camions. Aquesta situació genera conflictes entre l’aparcament dels vehicles particulars i les necessitats de càrrega i descàrrega de les empreses ubicades al carrer. Per aquest motiu, s’ha considerat necessari ordenar millor l’espai públic amb l’objectiu de garantir la seguretat de la circulació, assegurar el dret d’accessibilitat dels veïns i veïnes i facilitar el bon funcionament de les activitats econòmiques.

Quins canvis s’hi introduiran?

D’acord amb el plànol tècnic elaborat pels serveis municipals, es preveu limitar l’estacionament en alguns trams del carrer on l’amplada o la configuració del vial no permet aparcar amb garanties de seguretat. També es crearà una zona específica de càrrega i descàrrega, amb horaris regulats, per facilitar l’activitat de les empreses. A més, es delimitaran de manera clara les zones on l’estacionament està permès i aquelles on no ho està, i s’hi instal·larà nova senyalització vertical i horitzontal per fer visibles i entenedors aquests canvis.

Quan començaran les obres i quan entraran en vigor els canvis?

Les obres de pintura i instal·lació de la nova senyalització començaran properament.
Un cop finalitzades, entrarà en vigor la nova regulació d’estacionament, que caldrà respectar segons la senyalització indicada.

Canvis en la senyalització d'aparcament del carrer de la Serra
Canvis en la senyalització d'aparcament del carrer de la Serra.