Mida del text: 1 2 3 | Mapa del web   
 

Es reprŔn el servei presencial a les oficines municipals de l'Ajuntament de Roda de Ter

Bookmark and Share
 s'han instalĚmampares de protecciˇ per poder atendre al ciutadÓ amb les mÓximes garanties
Ampliar en una finestra emergent S'han instalĚmampares de protecciˇ per poder atendre al ciutadÓ amb les mÓximes garanties
Els nous horaris d'atenciˇ presencial a l'Ajuntamenta partir del 25-05-2020 COVID19
Ampliar en una finestra emergent Els nous horaris d'atenciˇ presencial a l'Ajuntament de Roda de Ter a partir del 25-05-2020, causa d
Data de publicació: 25.05.20 09:44
Davant l'actual situaciˇ de crisi sanitÓria i necessari confinament que ha suposat la Covid-19, i tenint en compte que ja s'han definit fases pel desconfinament, a partir del dilluns 25 de maig es reincorpora el servei presencial a les oficines municipals de l'Ajuntament de Roda de Ter.


Es reobre en un horari diferent de l'habitual mentre duri l'estat d'alarma.
-fase 1: De 9 a 11h i els dimarts de 18 a 19h
-fase 2: De 9 a 12h i dimarts de 17 a 19h
-fase 3: De 9 a 13h i dimarts de 16 a 19h.
-fase 4: De 9 a 14h i dimarts de 16 a 20h.

A l'Oficina d'Atenciˇ al CiutadÓ i a diversos serveis de l'Ajuntament, s'han instalĚlat mampares de protecciˇ per poder atendre al ciutadÓ amb les mÓximes garanties de seguretat i higiene.

Es donarÓ prioritat a l'atenciˇ telef˛nica i telemÓtica. El telŔfon de contacte de l'ajuntament Ús el 938500075.

Moltes grÓcies.

Ajuntament de Roda de Ter
Pl.Major,4 | 08510 - Roda de Ter | Tel. 93 850 00 75 | Fax 93 854 09 31
En col·laboració amb: