Mida del text: 1 2 3 | Mapa del web   
 

S’obren les inscripcions per sol·licitar una parada a la 10a Fira de Pont a Pont 2019

Bookmark and Share
Fira de Pont a Pont 2016. Foto: Josep Bruguera
Ampliar en una finestra emergent Fira de Pont a Pont 2016. Foto: Josep Bruguera
Data de publicació: 19.11.19 14:01
Les sol·licituds es poden presentar fins el 5 de desembre. La fira tindrà lloc el diumenge 15 de desembre, de les 9 del matí a les 6 de la tarda del diumenge

L'Ajuntament de Roda de Ter ha fet públiques les bases per inscriure's a la desena edició de la Fira de Pont a Pont de Roda de Ter, que tindrà lloc el diumenge 15 de desembre, de les 9 del matí a les 6 de la tarda del diumenge. Podran presentar sol·licituds els/les artesans/es individuals i empreses artesanes la producció de les quals sigui de disseny i elaboració pròpies. Les sol·licituds s’hauran de formalitzar per escrit, mitjançant el model imprès que facilita l’organització de la Fira i que us podeu descarregar als arxius relacionats. Cal presentar l'imprès a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Roda de Ter (Plaça Major, 4, 08510 Roda de Ter) o bé telemàticament (obligatori per entitats, empreses i altres administracions) adjuntant l’imprès a una instància genèrica a l’apartat de tràmits en línia de www.rodadeter.cat. El termini de presentació finalitza el dia 5 de desembre de 2019. En el moment de rebre les sol·licituds l’organització es posarà en contacte amb el/la sol3licitant per comunicar-li la seva acceptació, denegació o falta de documentació, si és el cas, mitjançant una notificació.

L’horari de la Fira serà de 9.00h a 18.00h. És obligatòria la permanència de les parades dins aquest horari, i no es permetrà a cap vehicle l’accés a l’espai. Les tasques de càrrega i descàrrega s’hauran de realitzar fora d’aquest horari: muntatge de 08.00h a 9.00h i desmuntatge a partir de les 18.00h, tenint accés amb vehicle. No es permetrà que cap vehicle estigui estacionat a la zona de la Fira més temps necessari per realitzar les tasques de càrrega i descarrega. Un cop comenci el muntatge de la fira els carrers quedaran tallats i els vehicles caldrà deixar-los aparcats als llocs indicats.

Criteris de selecció
L’organització donarà prioritat a les sol·licituds de comerços, artesans,associacions, etc. empadronades al municipi. Les sol·licituds rebudes seran valorades en funció de la qualitat dels productes exposats, d’acord amb la documentació aportada. Es valoraran especialment aquelles tipologies que per l’interès artístic, el seu atractiu, curiositat o mancança, siguin interessants per la Fira.
La taxa a abonar per les parades procedents de fora del municipi serà de 15€. El pagament s’efectuarà a l’organització el mateix dia de la fira. El fet d’haver participat en anteriors edicions no suposa la reserva de la plaça per l’any següent. Cal fer la inscripció cada any dins el període establert.

Als arxius relacionats podeu llegir les bases i descarregar-vos la sol·licitud.

Arxius relacionats


Ajuntament de Roda de Ter
Pl.Major,4 | 08510 - Roda de Ter | Tel. 93 850 00 75 | Fax 93 854 09 31
En col·laboració amb: