L'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor és un servei totalment gratuït que ofereixen conjuntament l'Ajuntament de Roda de Ter i la Diputació de Barcelona.
L'oficina s'ubicarà el proper dia 2 de juny al principi del carrer Bac (costat mercat setmanal) des de les 10.30 del matí fins la 1 del migdia.
Tràmits de consum
Diversos cops l'any, la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor visita Roda de Ter per atendre els ciutadants. Aquesta unitat mòbil disposa de personal tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona que atén la ciutadania en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l'àmbit dels drets dels consumidors: etiquetatge i garanties de productes; compra i lloguer d'habitatges; serveis bancaris; assegurances; compravenda de vehicles; serveis postvenda; compres fora d'establiment; serveis turístics, etc.
Entre visita i visita, l'Ajuntament de Roda de Ter fa d'intermediari entre les persones consumidores i la Diputació per a la gestió inicial dels tràmits. Així, en cas que vulgueu fer ús d'aquest servei, podeu adreçar-vos a l'Ajuntament per iniciar les gestions que després continuarà el servei de la Diputació. L'horari és de dilluns a divendres de 8 a 1 del migdia o podeu demanar hora de visita al telèfon 93 850 00 75 o al correu mailto:alberchvn@rodadeter.cat
TRAMITACIÓ:
Què necessiteu?
Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d'ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar.
Material sobre consum: www.diba.cat/web/consum/publicacions