Durant tot el mes de juny de 2016, comprar al barri té premi

Última revisió 07-07-2020 18:25
24/05/2016

Es tracta de la 6ª campanya conjunta de dinamització comercial dels municipis de la xarxa de Barris amb Projectes. Són 32 premis cedits per les 32 poblacions participants, entre elles Roda de Ter, amb els quals podràs gaudir de les millors experiències de casa nostra.

Arriba la 6ª campanya conjunta de dinamització comercial dels municipis de la xarxa de Barris amb Projectes. Durant tot el mes de juny de 2016, comprar al barri té premi, exactament 32 premis cedits per les 32 poblacions participants enguany amb els quals podràs gaudir de les millors experiències de casa nostra: gastronomia, nits d'hotel, espectacles, esports, visites guiades...

Durant tot el mes els establiments associats repartiran unes butlletes entre els clients perquè les omplin amb les seves dades i les dipositin a les urnes habilitades a l'efecte. Entre totes les butlletes participants es celebrarà un sorteig el dia 4 de juliol a dos quarts de 10 del vespre al local social de l'Associació Roda de Comerciants al qual tothom està convidat i l'entrega efectiva dels vals als premiats es farà el divendres de la mateixa setmana, el dia 8 de juliol perquè puguin gaudir dels mateixos quan més aviat millor.

Enguany s'ha decidit continuar amb el repartiment de premis que es va encetar l'any passat i que va tenir molt bona acollida repartir el premi entre 8 guanyadors que obtindran 4 vals cadascun per visitar, conèixer i gaudir de 4 poblacions diferents repartides en tot el territori català. A més, també hi haurà un guanyador extra que serà obsequiat amb la panera gentilesa de l'Associació Roda de Comerciants que conté un pollastre de pagès i embotits artesans de les botigues del poble. A part, es farà un altre mini sorteig entre les butlletes guanyadores per decidir qui serà el comerciant afortunat que podrà gaudir d'un dels premis, concretament del premi de l'Arboç.

La presentació oficial de la campanya serà aquest proper dimecres dia 26 de maig a les 12h a la sala d'actes de la Direcció General de Joventut de Barcelona amb la presència dels representants del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, de la Secretaria d'Habitatge de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Barcelona més els representants dels municipis participants en la mateixa, que són 10 de la demarcació de Barcelona, 7 de les comarques lleidatanes, 8 de les comarques de Tarragona i 7 de les gironines.

La presentació de la campanya a nivell comarcal serà el dimarts de la setmana vinent dia 31 de maig a les 12.30h a l'Ajuntament de Centelles amb la presència dels representants dels municipis participants que són 5: Centelles, Roda de Ter, Sant Hipòlit de Voltregà, Torelló i Vic. Aquesta donarà el tret de sortida a la campanya que s'iniciarà l'endemà el dia 1 de juny i en la qual es podrà participar fins al 30 de juny.

La iniciativa sorgeix de la Xarxa de Barris amb Projectes que es va crear l'any 2007, com a espai de trobada i intercanvi d'idees entre els ajuntaments que impulsen plans de millora de barris. Dos anys després, es va posar en marxa la subxarxa de nuclis antics, que va començar a treballar la dinamització del comerç de proximitat en tractar-se d'una prioritat compartida per tots els municipis. L'objectiu és el de recuperar la centralitat comercial dels nuclis històrics i, així, el seu paper de referència en els municipis. Al 2011 va encetar la 1ª campanya i en la seva 6ª edició es consolida amb la participació de 32 vil·les i ciutats d'arreu del territori: Arbúcies, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, Cervera, El Vendrell, Falset, Figueres, Hostalric, La Bisbal d'Empordà, La Pobla de Segur, La Selva del Camp, Les Borges Blanques, L'Arboç, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Móra d'Ebre, Roda de Ter, Roses, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.